Czego unikać podczas rozmowy z klientem?
☎️ Podczas rozmów telefonicznych z klientem warto zwracać uwagę na kilka zasad, które sprawią, że będziecie bardziej profesjonalni:
1️⃣ Unikaj mówienia zbyt szybko – zrozumienie Ciebie jest kluczowe. Staraj się nie przyspieszać tempa i daj klientowi czas na zrozumienie informacji.
2️⃣ Unikaj używania skomplikowanego języka – klient może nie być ekspertem w naszej branży. Używaj prostego, zrozumiałego języka.
3️⃣ Nie przerywaj klientowi – pozwól klientowi skończyć wypowiedź, zanim zaczniesz udzielać odpowiedzi. To buduje pozytywną atmosferę rozmowy, a także pokazuje, że jesteś spokojną osobą.
4️⃣ Unikaj bycia egocentrykiem – pokaż zrozumienie i empatię wobec klienta. Czasami okazanie współczucia może zdziałać cuda.
5️⃣ Unikaj ciszy – długie przerwy mogą sprawić wrażenie, że połączenie jest zerwane. Jeśli potrzebujesz chwili na sprawdzenie informacji, to poinformuj o tym klienta.
6️⃣ Unikaj ignorowania pytań – odpowiedz na wszystkie pytania klienta. Jeśli nie masz pewności, zawsze możesz obiecać sprawdzenie i wrócenie z odpowiedzią.
Pamiętaj, Twoje podejście ma ogromny wpływ na zainteresowanie klienta produktem. Staraj się rozmawiać z uśmiechem, bo dzięki temu klient chętniej będzie Ciebie słuchać.
Dane rejestrowe
Great Call Sp. z o.o. S.K.A.
KRS: 0000676288
NIP: 5542949677
REGON: 367180354
ul. Fordońska, 40 85-719 Bydgoszcz
Tel. 694 089 004
e-mail: kontakt@greatcall.pl
Pozostałe linki
© 2024 GreatCall. All rights reserved.