FAQ

Znajdź odpowiedź 

Na najczęstsze pytania

Każde z naszych biur zaczyna pracę od poniedziałku do piątku od godziny 8:00. Jeśli potrzebujesz, możesz pojawić się wcześniej, aby zrobić sobie kawę i na spokojnie przygotować do pracy – fizycznie otwieramy oddziały już od 7:30. Rozpiętość godzinowa pracy naszych biur jest zależna od lokalizacji, a Twój czas pracy także od projektu, który będziesz realizować. Cała firma kończy pracę o 21:00. Możesz także pracować w soboty – nasze oddziały funkcjonują wówczas od 9:00 – 17:00.

Tak, umożliwiamy wykonywanie pracy w formie zdalnej, ale nie od razu. Bardzo nam zależy, abyście po zatrudnieniu przeszli kompleksowe szkolenie i wdrożenie, które w najlepszy możliwy sposób przygotuje Was do pracy. Szkolenie musi się odbyć stacjonarnie, podobnie jak początkowo wykonywane połączenia. To, jak szybko przejdziesz na pracę zdalną, będzie zależało od tempa przyswajania wiedzy. Jak tylko będziesz gotów/a samodzielnie wykonywać pracę w domu – rozpoczynasz przygodę zdalnie!

Tak, w naszej firmie bez problemu połączysz swoje życie, pasje i dodatkowe zadania, z pracą. W tworzeniu grafiku pracy uczestniczysz głównie Ty i tworzysz go w 95% samodzielnie, oczywiście w porozumieniu z opiekunem. Jeśli w trakcie miesiąca wydarzy się coś nieoczekiwanego – nie ma przeszkód, aby dokonać modyfikacji. Wystarczy, że do nas przyjdziesz i zrobimy to wspólnie.

Tak, oczywiście. Na rozmowie rekrutacyjnej ustalasz z rekruterem swoje możliwości i określasz dyspozycyjność godzinową. Dopasowanie się do planu zajęć nie jest problemem ze względu na szeroką rozpiętość godzinową naszych biur. Podchodzimy do tego bardzo elastycznie. Więc jeśli masz chęci do pracy to na pewno znajdziemy wspólny mianownik 🙂 Ważne jest, abyś był/a w stanie poświęcić na pracę minimum 80h w miesiącu. Naszym zdaniem to możliwie najmniejsza wartość, która pozwoli nam zainwestować w Ciebie odpowiednią ilość czasu, wiedzy i wsparcia, a Tobie zapewni optymalne efekty pracy i super wypłaty.

W takich, jakie sobie sam/a wybierzesz!
W naszej firmie nie narzucamy Ci godzin przerw. Otrzymujesz pulę do wykorzystania na cały dzień (zależną od czasu, jaki danego dnia spędzasz w pracy) i samodzielnie decydujesz, o której godzinie i jak długą odbędziesz przerwę. Każdy z nas ma inne potrzeby i tryb życia, dlatego nie będziemy narzucać Ci, o której masz jeść obiad czy śniadanie 🙂

Każda praca niesie za sobą pewne wyzwania. Wszystko ma swoje plusy i minusy. Na pewno jednak masz świadomość, że łatwe jest dla Ciebie wszystko to, co umiesz dobrze wykonywać. Zaś trudne będzie to, w czym nie czujesz się pewnie lub nie masz wprawy. Ze sprzedażą jest tak samo! Naszą rolą jest nauczyć Cię sprzedawać i wspierać na każdym etapie współpracy. Otrzymasz od nas mnóstwo materiałów i wiedzy, aby wykonywanie połączeń nie skrywało przed Tobą tajemnic! A niesympatyczny klient? No cóż, może się trafić wszędzie. Nadrobimy Ci te niedogodności świetną atmosferą. Spróbuj i przekonaj się sam/a!

Taki, w którym czujesz się swobodnie i jesteś sobą! Nie narzucamy dress code/u. Nie będzie Cię obowiązywał żaden strój elegancki, czy formalny. Ubieraj się tak, jak czujesz się najlepiej. Ważne dla nas jednak jest poszanowanie drugiego człowieka. Priorytetem będzie dla nas unikanie przekazów, które mogłyby ugodzić w przekonania czy wartości innych osób takie jak przekazy ideologiczne, religijne bądź polityczne. Nie jesteśmy także w klubie, dlatego ważne jest aby pozostawić zakryte to, co zakryte być powinno 🙂 Poza tym – wszelka dowolność!

Dokładamy wszelkich starań, aby przygotowanie do pracy było wyczerpujące i kompleksowe. Długość szkolenia jest zatem adekwatnie dostosowana do specyfiki i trudności projektu. Mamy projekty, na których szkolić się będziesz jeden dzień, a mamy takie, przy których szkolenie trwa tydzień. Pamiętaj jednak, że to czas dla Ciebie – na wdrożenie i zadawanie pytań. Musisz czuć się pewnie w pracy, którą będziesz wykonywać. Pracę rozpoczynasz w momencie, w którym oceniamy, że jesteś na to gotowy/a.

Nasze publikacje dot. pracy umieszczamy na portalach ogłoszeniowych. Odnośnik do nich znajdziesz w zakładce Rekrutacja. Możesz się także skontaktować z nami poprzez nasze social media (prawy górny róg strony) czy mailowo. Pamiętaj, aby kontaktując się z nami w sprawie pracy uwzględnić, w którym z naszych oddziałów chcesz pracować.

Takie pytania lubimy najbardziej 🙂 Odpowiedź na nie jest oczywiście twierdząca. Tak- zapewniamy szeroką ścieżkę awansów poziomych, za którymi idą dodatkowe profity wynikające z pracy u nas. Każdy, kto realizuje swoje zadania na dobrym poziomie i wykazuje się zaangażowaniem, przeskakuje schodki awansów regularnie co 3 miesiące.

Dane rejestrowe

Great Call Sp. z o.o. S.K.A.
KRS: 0000676288
NIP: 5542949677
REGON: 367180354
ul. Fordońska, 40 85-719 Bydgoszcz
Tel. 694 089 004
e-mail: kontakt@greatcall.pl

© 2024 GreatCall. All rights reserved.

Projekt i wykonanie skyles.pl
Scroll to Top