Dzień Lodów w Great Call

Strona WWW (29)
Lody w Great Call

W tym tygodniu w naszych trzech oddziałach świętowaliśmy wyjątkowy Dzień Lodów! ☀️ Każdy z naszych konsultantów mógł ochłodzić się pysznymi lodami – bo wiemy, że małe przyjemności robią wielką różnicę, szczególnie w pracy w call center.

Dlaczego zorganizowaliśmy Dzień Lodów?

Docenienie i motywacja

W Great Call wierzymy, że docenianie zespołu to fundament skuteczności. Zorganizowanie Dnia Lodów to nasz sposób na pokazanie, że wszyscy konsultanci są ważni, że każda rozmowa ma znaczenie, a ich codzienny wysiłek jest dostrzegany.

Wzmacnianie relacji i zespołu

Praca w call center może być wymagająca – różne zadania, presja czasowa, zmienne godziny. Taka chwila relaksu i wspólnego świętowania wzmacnia więzi, poprawia atmosferę i buduje poczucie wspólnoty.

Zdrowie i dobre samopoczucie

Nawet mała przerwa z lodem wpływa na rozluźnienie, redukuje stres i dodaje energii – a to ma bezpośredni przełożenie na większą produktywność i lepszą jakość obsługi klienta.

 

Co dał Dzień Lodów firmie?

Energia i zaangażowanie

Bufet lodowy zrobiony w przerwie sprawił, że konsultanci wracali do pracy z uśmiechem, z nową energią i większą motywacją do działania.

Poprawa jakości obsługi klienta

Zmiana nastroju, choć chwilowa, przekłada się na przyjemniejszą atmosferę w rozmowach telefonicznych. Klienci czują, kiedy konsultant jest bardziej zrelaksowany i pozytywnie nastawiony.

Employer branding i wizerunek

Relacje z życia firmy – jak Dzień Lodów – pokazują, że Great Call to pracodawca, który zna wartość zespołu. Takie działania budują pozytywny employer brand i mogą przyciągać talenty w przyszłości.

Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcia to wpadnij na naszego Facebook’a, a po ciekawą rolkę wejdź na Instagram’a 🙂

Dane rejestrowe

Great Call Sp. z o.o. S.K.A.
KRS: 0000676288
NIP: 5542949677
REGON: 367180354
ul. Fordońska, 40 85-719 Bydgoszcz
Tel. 694 089 004
e-mail: kontakt@greatcall.pl

© 2024 GreatCall. All rights reserved.

Projekt i wykonanie skyles.pl
Scroll to Top